DİSK Ege Temsilcisi Gümüştekin: “Asgari Ücrete Yılda Üç Kez Zam Yapılmalı”
DİSK Ege Bölge Temsilcisi Deniz Şahin Gümüştekin, İzmir büromuzu ziyaret ederek, asgari ücret konusundaki görüşlerini paylaştı. Gümüştekin, "Hükümetin işçilere yılda yalnızca bir kez zam yapma politikası var. Ancak, günümüzde asgari ücret açlık sınırının altındadır. Bu durum, emekliler için de geçerli. Asgari ücretin, en düşük bir yaşam standardını sağlaması gerekirken, şu an ortalama bir ücrete dönüşmüştür. Bizim talebimiz, asgari ücrete yılda mutlaka iki kez zam yapılmasıdır; fakat bizce bu sayı üçe çıkarılmalıdır" dedi. Hükümetin izlediği politikaların, işçilerin gelirlerini korumada yetersiz kaldığını belirten Gümüştekin, enflasyon oranlarının yükselmesiyle birlikte ücretlerin alım gücünün düştüğünü vurguladı. “Ücretlerimizin üstünde bir vergi yükü var. Az kazananlardan az,…